S pokladnou od Foxe můžete získat konkurenční výhodu pro své podnikání. Většina jednoduchých pokladen na trhu Vám nic navíc nepřinese a jen vyřeší základní povinnosti. S naší aplikací získáte silného pomocníka Foxe, který Vám nejen vyřeší vydávaní účtenek, ale i plní kalendář rezervacemi, účtenky umí odesílat emailem nebo smskou, vede kartotéku, stará se o platby a klientkám připomíná termíny SMSkou.
Kompletní pokladna pro služby zdarma
Jako bonus k aplikaci myFox STANDARD nebo myFox PREMIUM dostanete pokladnu splňující všechny zákonné náležitosti . Pokladna s jednoduchým a přehledným ovládáním propojená s kartotékou zákazníků je v aplikaci myFox jako bonus zdarma.
Nabízíme také možnost, pořídit si samostatnou aplikaci myFox POKLADNA s kartotékou. Přehled verzí a cen zde.
Výhody pokladny v myFoxu:
- Do účtenky se přenesou položky z rezervace, vytvoříte ji tak jedním kliknutím. Položky můžete samozřejmě doupravit podle potřeby.
- Protože známe mobil a email zákazníka, při placení se můžete zeptat, zda mu stačí účtenka zaslaná SMS, případně emailem, nebo ji chce vytisknout. Většině zákazníků vyhovuje zaslání účtenky elektronicky a vy můžete ušetřit starosti s tiskem.
- Všechny tržby se automaticky ukládají k zákazníkovi do kartotéky, máte tak o všem skvělý přehled.
- myFox můžete mít nainstalovaný jako appku ve vašem mobilu. Aplikace je k dispozici pro Android i Apple iOS, stačí dokoupit malou bezdrátovou tiskárnu (doporučený typ: Cashino PTP-II, orientační cena 2.390 Kč)
- myFox funguje také ve webovém prohlížeči, nemusíte tedy kupovat žádnou jednoúčelovou pokladnu, vše bude fungovat téměř na libovolném notebooku nebo počítači s běžnou inkoustovou tiskárnou (většinu účtenek budete odesílat elektronicky)
- Pokladna má “Zkušební režim” určený pro zaškolování práce s pokladnou.
- Pokladna vytváří všechny potřebné podklady pro účetnictví.
- Součástí pokladny je sklad se stavem produktů

Funkce pokladny v myFoxu:
- uživatelský ceník s rozdělením položek na služby a produkty
- možnost organizace položek do kategorií
- sklad, odečítání zboží při prodeji
- možnost rychle měnit cenu při prodeji
- sleva na doklad v % nebo částkou
- možnost přepnout IČO přímo v pokladně (více OSVČ v salonu)
- podpora platebního terminálu SumUp
- podpora uplatnění dárkových poukazů
- možnost kombinovaných plateb
- podpora čtečky čárových kódů (EAN)
- možnost elektronické účtenky
- výpočet hotovosti k vrácení
- funkce parkování účtenky (otevřené účty)
- dostupná jako aplikace pro mobily, tablety i stolní PC s OS Windows nebo MacOS
- možnost integrace s účetními programy včetně skladového hospodářství (ABRA FlexiBee a další)
Jednoduchý sklad:
- v ceníku jsou položky rozdělené na služby a produkty, u produktů je možné nastavit počet kusů skladem
- sledování stavu skladu aktivujete zadáním počtu kusů, pokud počet nezadáte, není sklad aktivní
- při prodeji se produkty odečítají, vždy máte přehled o stavu skladu
- produkty, které spotřebujete v rámci služeb můžete evidovat na svém vnitřním (zaparkovaném) účtu

Moduly myFox
myFox je skvělá aplikace, která se opravdu vyplatí, vyzkoušejte si ho zcela bez závazků a zdarma!