Články myFox

10 nejdůležitější informací o zavedení EET pro služby na jaře 2020

10 nejdůležitější informací o zavedení EET pro služby na jaře 2020

Novela zákona o EET, která zavádí povinnost evidence tržeb pro všechny podnikatele ve službách je realitou. Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb byl definitivně přijat Poslaneckou sněmovnou dne 13. 9. 2019.

Podle toho, kdy vyjde novela ve Sbírce zákonů bude 3. a 4. vlna v platnosti buď od 1. 4. 2020. nebo 1. 5. 2020 (v zákoně je lhůta nejméně 6 měsíců na zavedení od data účinnosti zákona). Od tohoto data se tedy EET bude týkat i všech provozovatelů beauty služeb – kadeřnic, nehtařek, kosmetiček, masérů apod. Přečtěte si 10 nejdůležitějších bodů o zavedení EET pro služby.

Zákaznice si objednávání přes aplikaci myFox pochvalují, říká
kosmetička Tereza Vlasáková

Zákaznice si objednávání přes aplikaci myFox pochvalují, říká kosmetička Tereza Vlasáková

Když se majitelka Salonu Teresis a kosmetička Tereza Vlasáková vrátila po mateřské do práce, hledala nové impulsy. Ve svém kosmetickém salonu v srdci Prahy zavedla on-line rezervační systém. „Přes prvotní rozpaky jsem si na novinku rychle zvykla. A nejvíce si ji pochvalují mé zákaznice. Dokonce mi myFox přinesl nové klientky – prostě si salon našly na webu a hned se objednaly,“ říká v rozhovoru.

Představujeme myFox – chytrou aplikaci pro salony a služby

Představujeme myFox – chytrou aplikaci pro salony a služby

Nikoho asi nepřekvapí, že trendem dnešní doby je stále větší digitalizace služeb. Téměř vše je dnes nějakým způsobem „online“, většina lidí denně používá chytré telefony, mají své profily na sociálních sítích, nakupují v eshopech a běžně používají k práci Internet.

Je překvapivé, že v takové situaci stále většina kadeřnických, kosmetických a jiných obdobných salonů, funguje „papírově“. Představte si, že si pro svůj salon pořídíte chytrého pomocníka, který vašim klientkám umožní pohodlný a moderní způsob rezervací z webové stránky nebo přímo z vašeho Facebookového profilu. Přesně to a mnohem víc umí chytrá aplikace myFox!

Jak v beauty salonu ušetřit hodiny a mít více času pro sebe?

Jak v beauty salonu ušetřit hodiny a mít více času pro sebe?

Říkáte svým zákazníkům, že čas vyhrazený pro sebe je důležitý? Ve svém beauty salonu jste ale od rána do pozdního odpoledne a večer ještě papírujete? Pokud jste si do nového roku přáli více času, víme, kde ho vzít.

10 praktických rad, které vám pomohou otevřít úspěšný salon

10 praktických rad, které vám pomohou otevřít úspěšný salon

Rozhodli jste se s novým rokem změnit svůj život a konečně se pustit do podnikání? Chcete si otevřít kosmetický salon, kadeřnictví nebo beauty studio? Zeptali jsme se zkušenějších a připravili jsme pro vás 10 rad, které vám s rozjezdem vlastního byznysu pomohou.

Salony, které už používají moderní systém myFox

Salony, které už používají moderní systém myFox

Často se nás ptáte na odkazy nebo ukázky beauty salonů, které už myFox používají. Tento článek Vám přináší některé zajímavé příklady z praxe. Systém myFox je moderní řešení, kterému rychle přibývají desítky instalací po celé ČR. Inspirujte se, zjednodušte si práci a zlepšete komfort pro své klientky. V tomto článku najdete příklady těch, kdo již lišáka Foxe používají.

Proč zavedením rezervačního systému myFox ušetříte průměrně 2h
Vašeho času týdně?

Proč zavedením rezervačního systému myFox ušetříte průměrně 2h Vašeho času týdně?

Většina salonů, které působí v oblasti péče o krásu a zdraví nemá z důvodů úspory nákladů samostatnou recepční. Znamená to, že kromě poskytování služeb zákaznicím musíte vyřizovat i všechnu administrativu s objednáváním zákaznic, změnami rezervací a telefonováním. Pokud se rozhodnete zavést ve svém salonu rezervační systém myFox a povolit online rezervace, zákaznice si tento způsob rezervování velmi rychle oblíbí. Postupně Vám ubyde neustálé vyřizování telefonních hovorů a získáte tak více času pro sebe a své klientky.

Jak v salonu řešit, aby zákaznice nezapomínaly na své rezervace?

Jak v salonu řešit, aby zákaznice nezapomínaly na své rezervace?

Každá provozovatelka nehtového studia, kosmetického salonu nebo třeba kadeřnictví to dobře zná. Zákaznice má rezervaci termínu, na kterou zapomene a nepřijde. Nebo přijde s velkým zpožděním a nabourá časový plán. A všichni víme, že čas jsou peníze! Jak těmto problémům předcházet?

Co umí recepční a asistent, který pracuje za 575 Kč měsíčně?

Co umí recepční a asistent, který pracuje za 575 Kč měsíčně?

Dokonalý servis pro klienty i poskytovatele služeb představuje v moderních salonech postupná digitalizace administrativy. Tento technologický komfort kupodivu pořídíte za pár kaček!